2015. október 20., kedd

Ahol a madár se jár /Krisztus megállott Ebolinál

Carlo Levi könyve 6,5 pontos.
Műfaját nehéz meghatározni. Engem inkább a hangulata fogott meg, azért adtam 0,5 ponttal többet rá. Egy száműzetés hiteles története egy elzárt, elhagyatott közösségben. Az író még orvos és festő is. Mind a három mesterség nagy szerepet játszik a műben. A neten találtam is több képet tőle. Íme egy példa:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b3/Lucania_61_di_Carlo_Levi_2.JPG

File:Lucania 61 di Carlo Levi 2.JPG

Az elején nagyon nehezen haladtam vele. A felétől kezdve lendültem bele, bár összesen 200 oldalas a regény. A vidék elmaradottságára, az elhagyatottságára hívja fel a figyelmet Carlo Levi. Ők azok, akik senkire sem számíthatnak. A narrátort megszeretik, befogadják, ragaszkodnak hozzá, végül azonban őt is elveszítik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése